vineri, 4 iulie 2008

In audienta la director

Poate va intrebati de ce veneau la dir.gen al Combinatului,atitea pesonalitati din lumea sportiva, artistica. Nu uitati ca atunci era o criza mare de locuinte si nu aparusera imprumuturile la CEC pentru apartamente proprietate personala. Asa ca ei veneau des in audienta pentru a primi un apartament repartizat cu chirie. Se dadeau la comun de obicei, dar se creeau discutii intre colocatari, si primul care se casatorea raminea titular in apartament, iar celalalt pleca iar la comun. Dar sportivii chiar daca erau scosi din productie primeau un apartament intreg.De aceea eu ii vedeam mereu, tot asa am vazut-o pe cintareata de muzica populara Maria Pietraru, care era la moda, semana cu Margareta Pislaru si era casatorita cu un doctor de la Pol.B. pe nume Vrajitorul, sau Vrajitoarea,de care nu am avut nevoie niciodata.Maria Pietraru a murit tinara in conditii misterioase, asa am auzit.Nu am vrut sa ramina neclara situatia asta, cu venitul la director. Aceasta este explicatia. Si am vazut multe persoane venite din interes in audienta de care nu imi mai aduc aminte, pe fotbalistul Babone, l-am vazut tot pentru locuinta dar nu imi mai aduc aminte figura lui, si multe altele care nu imi vin acum in minte,. V-am plictisit.papapa

Niciun comentariu: